Så dumt

   PUBLICERAT 2010-05-11 › KLOCKAN 16:21:17
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Kul. Först gick jag upp ca halv 7 för vi hade frukost möte med salongen 07:30. Bestämde mig för att inte gå på mötet utan gå direkt till fotograferingen som vi hade klockan 09:00. 10 minuter i nio ringer fotografen och säger att han är sjuk och där står vi helt fixade. Ingen fara vi började städa istället. Väntar på min kund som hade bokat tid till kl 10:00 men hon kommer inte..visst, alla kan glömma en tid men problemet är att samma kund inte dök upp förra veckan heller. Som sagt man kan glömma en tid eller ha bokat fel så att man inte längre kan komma men då hör man av sig! Att komma försent eller helt enkelt strunta i en tid är så respektlöst tycker jag. Om man ringer och förklarar sig är det helt okej, då skulle jag aldrig bli sur. Men att bara skita i det helt enkelt..grr...Det är faktikst vårat jobb och vi har avsatt en tid just för den kunden annars kunde någon annan fått den.

Jaja, tur att jag har två jobb men underbara jobbarkompisar iallafall :)


Halllåååååååååååå


Katti ›

Gud vad jag hatar det där när en kund bara skiter i att komma och inte ringer. Har hänt mig också och det förstör ju ens humör totalt.

Datum: 2010-05-12 Tid: 01:33:32 BLOGG: http://mclean.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!