Ett djup

   PUBLICERAT 2010-05-20 › KLOCKAN 22:28:08
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Jag älskar att jobba med skönhet och det är också de jag har gjort sedan jag slutade högstadiet, i olika former. Frisör,smink,naglar alla underbara och skapande yrken. Jag älskar och kommer alltid att älska att jobba inom skönhet men ibland känner jag bara att det blir väldigt mycker yta. Att jag skulle vilja göra något mer, hjälpa människor på riktigt. I själen inte bara på utsidan.

Ikväll är en kväll då jag funderar för mycket. Det känner jag redan nu. Varför jag skriver det på bloggen vet jag inte heller. För att få ur mig ångesten kanske.


pella ›

jag tror jag förstår din känsla kram

Datum: 2010-05-21 Tid: 21:25:47 BLOGG: http://jevalia.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!