Bästa hårprodukten!

   PUBLICERAT 2010-05-10 › KLOCKAN 12:33:47
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer

Jag har länge letat efter en styling/vårdande produkt att ha i håret efter tvätt. Jag vill att den ska ge glans utan att tynga ner och den ska "hålla ihop" håret. Har testat massa olika men inte hittat någon som jag gillar till 100%, förens nu! Testade av en slump några små testers som jag hade hemma av biosilk och jag säger bara WOW! Den tynger inte ner utan ger nästan lite volym, den håller ihop håret i jätte fina lockar på mig som har lite självfall, den ger glans och man känner verkligen att håret får massa fukt. Biosilk innehåller äkta silke (som Kanebo) vilket inte så många produkter gör. Finns att köpa på Kicks och hos olika frisörer. Tror dock att den är billigast på Kicks. Just det, den är super dryg också. Im in love!







DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!