Aaaahaaa !

   PUBLICERAT 2010-05-02 › KLOCKAN 17:03:21
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer

Idag har jag lagt ner det mesta av min energi på att städa. Jag har hjälpt mamma/pappa att rensa ogräs, satt in papper i min företagspärm, städat mitt rum och städat mig själv lite.

Jag trodde för något år sedan aldrig att jag skulle skriva detta men VAD SKÖNT DET ÄR NÄR DET ÄR STÄDAT! Man känner ett lugn inombord när man vet att varje grej är på sin plats (gäller både papper och saker). Jag kommer väl aldrig bli någon överdrivet ordentlig person men bara att jag vill ha ordning och städat är ett steg på vägen. Förut gillade jag faktikst när mitt rum var stökigt tex..Konstigt att det skulle ta 20 år att inse det de flesta redan insett och förlåt till alla som fått utstå mitt kaos under vägen. Haha.



Elin ›

Fin bloggen blev :)

Datum: 2010-05-02 Tid: 18:54:44 BLOGG: http://elineskilsson.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!