Vill börja i MIN salong

   PUBLICERAT 2010-03-04 › KLOCKAN 21:11:44
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Så, nu är man ägare av ett utsug då ;) Haha. Längtar verkligen tills jag får sätta igång nu! Hoppas det kommer kunder som vill ha dekorationer inte bara vit fransk. Men jag är ju såklart tacksam om det kommer kunder överhuvudtaget! Haha. Fick väldigt bra pris på grejerna jag köpte, vet att man inte ska skriva om pengar och sånt men..Både utsuget och paraffin badet var i princip nytt (finns kvitto på allt) och de på salongen känner tjejen jag köpte av så jag vet ju vart och hur mycket (lite) det använts. Fick iallafall båda två för 5000:- !

Vi har varit och hyrt den sista Johan Falk filmen och den tänkte vi se på ikväll, lite mys sådär på torsdagskvällen.





DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!