Vår, sommar, snart

   PUBLICERAT 2010-03-27 › KLOCKAN 11:20:29
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer

Jag har hade ställt in mig på att jobba idag men så var jag tydligen ledig! Är så van att alltid jobba lördagar så det känns faktiskt lite konstigt. Walter vaknade inte förens 5 över 9 så jag fick lite sovmorgon med. Gick ut på en skön promenad med grannen och hennes hundar så vovvarna fick leka av sig lite. Walter blir helt brun eftersom att det är så lerigt och han rullar sig mer än gärna. Skönt att man har en hund som älskar vatten, inga problem att bada honom. Det ska bli roligt i sommar då han kan få bada i sjön, tror att han kommer älska det!

Ikväll ska jag antingen gå på branshfest på strömpis eller åka hem till min faster och äta tacos. Lutar nog åt det senare faktikst, lite mys med delar av familjen är aldrig fel! : )


Längtar till sommaren!



Malin ›

Hittade dig via Karin, roligt att läsa om någon mer som har gått kurs där :)

Datum: 2010-03-28 Tid: 13:54:43 BLOGG: http://crazyaboutpink.com



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!