Naaaglar

   PUBLICERAT 2010-03-24 › KLOCKAN 20:59:41
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer



Ville testa att göra naglar på någon innan den riktiga kundstarten, så jag gjorde dessa på Fia. Försökte bygga in paljett stjärnor ( eller jag gjorde det! ) Men det va väldigt svårt att inte fila bort dem, tips från er nageltjejer?



Vårnaglar på mig själv...


..för att sedan byta till..


..PÅSKnaglar! :)


Ida ›

sv. hej :D ja det funkade riktigt bra faktiskt och dessutom kände jag mig mycket piggare efteråt. efter detoxen har jag nästan varje dag skippat bröd, pasta och potatis och det har funkat riktigt bra.



och du, vilket proffs du blivit på naglar :) riktigt imponerad!

Datum: 2010-03-25 Tid: 00:00:14 BLOGG: http://behmskan.blogg.se/
Heidi, die Nagelhexe ›

wow va snygga har oxå köpt fjädrar till mina påsknaglar, va det svårt att få fjädrarna på plats? Tips för att inte fila bort dem; jag brukar lägga dekorationerna i mitten där man inte filar så mkt, lägger dekorationerna fäster dem med ett tunt lager Onestep innan jag lägger på Onestep stor kramiz

Datum: 2010-03-25 Tid: 07:30:51 BLOGG: http://nagelhexe.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!