Lite allt möjligt

   PUBLICERAT 2010-03-09 › KLOCKAN 10:19:40
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Vad gör ni idag? Just nu har jag inget speciellt för mig men ikväll ska vi börja på valpkurs med Walter. Ska bli roligt, hoppas att han (och vi) lär oss något nytt.

Jag vet att jag är dålig på nagelbilder just nu, men det är för att jag helt enkelt inte har gjort några. Det har varit fix med flytten och nu blir det att man får åka hem till folk eftersom jag ej bor i stan och då blir det inte lika ofta. Men ska försöka göra lite mer nu innan jag öppnar! (;

I söndags åkte vi skidor fresten! Första skidturen för iår och Patric hade ej åkt sen han var liten. Det var jätte roligt och skönt iallafall så nu har vi fått mer smak ;) Imorgon ska vi åka igen. Jag tycker det är rolig träning.







DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!