Fast i mina egna tankar

   PUBLICERAT 2010-03-17 › KLOCKAN 11:03:32
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Jag tänker för mycket.. det har jag alltid gjort tror jag. Jag skulle nog kunna sitta en hel dag och bara tänka tänka tänka. Jag analyserar och vrider och vänder på saker 1000 gr. Hur har de människor som inte tänker så mycket det? Är det lättare att leva då eller är det kanske tråkigare? Det är säkert en fördel att vara en funderare ibland, men långt ifrån alltid. Just nu är jag i en period där det inte känns positiv att fastna i tankar. Det känns som att det ända jag gör är just att tänka..Även om jag gör någonting fysisk är jag ändå uppe i massa tankar, jag hatar när det blir så. Man blir frånvarande. Jag tänker mycket på döden det är jobbigt. Försöker att inte fastna i oros tankar för det är bara onödigt att gå och leta saker att oroa sig för särskilt när de antagligen inte ens kommer att hända. Man vet ju aldrig någonting och man kan inte påverka, just därför är det ju onödigt att slösa bort sitt liv med att oroa sig..Det är bättre att vara lycklig här och nu när allt är bra. Låter bra, synd att man inte alltid kan leva som man lär. Jag försöker verkligen att leva i nuet varje dag, ibland går det bättre ibland sämre. Jag ska försöka ta mig loss från alla funderingar och tankar nu och leva istället.


Heidi, die Nagelhexe ›

Hej Sofia jag har inte hunnit samt orkat pga sorgligheter i mitt liv men nu känner jag mig bättre ska svara dig på min blogg synd att du bor i Örero för annars kunde vi ha gjort naglar på varandra mina kunder vill fördet mesta ha bara franskt så det blir att öva på sig själv;) men kanske jag har vägarna förbi Örebro kramiz på dig//H

Datum: 2010-03-18 Tid: 09:33:17 BLOGG: http://nagelhexe.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!