Detoxa?

   PUBLICERAT 2010-03-21 › KLOCKAN 21:44:08
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
usch, är verkligen usel på att uppdatera och skriva om vettiga saker just nu känner jag (; Men jag har lite annat att göra, imorgon öppnar jag ju min lilla salong! ( eller mitt rum som jag hyr in mig i ;) Ring och boka tid vettja. Hihi.

Imorgon ska jag försöka (med betoning på försöka) mig på en detox vecka. Men vi får se hur det går, om det är jätte jobbigt eller om man mår dåligt kommer jag att sluta. Det går iallafall ut på att man bara ska dricka vatten,grönt te och citronvatten som drycker och endast äta grönsaker,frukt,nötter m.m Naturliga saker och inget kött eller pasta,potatis,mjölkprodukter osv.. Blev inspirerad i en kompis blogg så nu ska jag också testa.






DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!