Vi har dragit till Malmöö

   PUBLICERAT 2010-01-14 › KLOCKAN 15:15:48
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer

Det är roligt att se att folk är inne och läser även om jag inte skrivit på länge. Jag är i Malmö nu hos Patrics familj och hälsar på. Vi åkte från riktigt vinterväder med maassa snö + kyla för att komma hit där det knappt finns någon snö allst. Konstigt att det kan skilja så mycket. Fast det är mycket varmare hemma nu med har jag hört (;

Vi har inte gjort något spec bara varit här och tagit det lungt. Igår var vi på Ikea och kollade lite sedan såg vi "baksmällan" på kvällen. Rolig tycker jag (; Idag skulle vi egentligen åka till Patrics mormor och morfar men jag mår inte bra, har ont i magen och mår illa, så det får bli nästa gång vi åker till Skåne. Synd, mysigt där men som sagt nästa gång.
.



Madeleine ›

Så söt vovve! =)



http://colourblue.blogg.se

Datum: 2010-01-19 Tid: 18:02:25 BLOGG: http://colourblue.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!