Onsdag

   PUBLICERAT 2010-01-27 › KLOCKAN 13:19:34
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Som ni ser i det tidigare inlägget gjorde jag Emmas naglar igår. Ikväll ska jag göra naglar på Fia, det är roligt för då får man dekorera lite smått! (: Ska bli så skönt att ha ett ställe där man kan göra naglar på så att man kan ha 100 % koncentration på just naglarna! Just nu är det lite jobbigt att sitta hemma med en valp som springer runt med saker, men det funkar det också. Haha ;)

Idag har jag varit med Emma och Charlie till veterinären. Allt gick bra och Charlie är frisk som en nötkärna. Efter det åkte vi ut till Odensbacken för att hämta en grej och stannde även till hos Jennies pappa så hundarna fick leka lite. Upskattat! Walter sover fortfarande,hihi. Älskar faktikst att gå upp tidigt, dagen blir så mycket längre!

Ha en bra Onsdag alla. ♥





DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!