Liten hustomte?

   PUBLICERAT 2010-01-03 › KLOCKAN 15:46:46
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Datorn har varit trasig!! Men nu funkar den helt plötsligt igen..tekniska prylar, blä. På tal om tekniska grejer, vet inte om jag skrivit det förut men för 1,5 år ( eller mer ?! )försvann min mobil spårlöst. Hade den i ett rum gick sedan därifrån och sen har vi inte hittat den igen. Och nu verkar samma ha hänt med min NYA kamera som jag fick av Patric i födelsedagspresent ( 21 dec ) :( Helt sjukt. Jag hade den hemma på kvällen innan nyår sedan är den bara helt borta..och jag är säker på att jag inte tagit med den någonstans. Kul, jag som var så glad för den. Hoppas att den kommer fram iallafall. Men visst är det konstigt? Man blir jätte arg.






DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!