Lite om allt möjligt

   PUBLICERAT 2010-01-26 › KLOCKAN 14:17:21
    KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer

Hej alla ni trogna ;) Är useeel på att uppdatera just nu.. Har inte haft så mycket tid eller lust att skriva och varje gång jag skrivit ett helt inlägg har jag antingen råkat radera det eller sidan stängts ner!

Idag är jag ledig men har ändå varit på jobbet på morgonen för att gå på en Clinique kurs. Trevligt (: Efter det gick jag med Ida till gymmet för att träna lite. Ska försöka damma av träningskläderna och komma igång nu..

Äntligen har vi satt ett datum för provet! Förhoppningsvis blir jag diplomerad nagelterapeft i Februari då! Hoppas! Om inte är det bara att ta nya tag, men jag hoppas verkligen!! Ska öva som sjutton nu!


Diplomerade inom en snar framtid?



Amanda ›

Heej! Åh, gud vad jag har letat efter din blogg!! Hade glömt din adress! Gått igenom kommentarer för att hitta dig men lyckades inte, TUR att du skrev igen nu! :) Men grejen är den att jag inte hittar headern i min gamla dator :S Måste ha tagit bort den.. Men jag tänkte göra en ny åt dig, har du några förslag hur du vill att den ska se ut? Eller om du vill ha egna bilder o så? Maila mig bilder isåfall då :) Gör det självklart gratis :) Kram!

Datum: 2010-01-26 Tid: 16:29:43 BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/
pella ›

Hej igen hoppas du fick ok av din chef eg e de ju inte konkurrerande verksamhet så du borde få ok :) jo opeket är höjden på nageln mittpunkten kan man säga det är svårt tycker jag :) Sen lägga riktigt tunnt med den vita med men de e ju övning jag vet inte om det skulle hjälpa med ny lampa hm men använder french tip och den funkar :) kram pella

Datum: 2010-01-26 Tid: 19:59:07 BLOGG: http://jevalia.blogg.se/
Evelina ›

Det fixar vi! :)

Datum: 2010-01-27 Tid: 12:31:27



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!