Godmorgon livet

   PUBLICERAT 2010-01-31 › KLOCKAN 09:41:31
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Sov hemma inatt, skönt är det att mysa här ^^, Kom dock hit mycket senare än jag hade räknat med. Gick ut till bilen tjugo över fem i stan och var framme tjugo i åtta ( tar vanligt viss 40 min ) pga av att min bil var inplogad!! Tog jätte lång tid att skotta fram den.

Idag ska jag, mamma och min bror åkta till mormor & morfar. Ska plocka upp Walter på vägen så den lille busen får komma ut på landet med. Myspys. Synd bara att det är så himla kallt att man knappt kan vara ute. Men han älskar att vara inne där med och springa runt i deras stora hus, runt runt och uppför trappor. ( + att han får massa mat hela tiden ) Min lille glupska vovve.

Så hemma igår,mormor & morfar idag. Skön helg med andra ord! (; Imorgon börjar jobb vecka igen, pust.






DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!