Egen företagare?

   PUBLICERAT 2010-01-05 › KLOCKAN 17:36:45
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer
Min pojkvän har köpt en ny dator som jag får testa en liiiten stund medans han gör annat (; Sitter här helt stel för att inte förstöra något, haha. (;

Idag har jag varit och kollat på rummet som jag ev ska hyra! Det verkade hur bra som helst! Precis som jag vill ha, nu är det bra jag som måste våga starta eget.


Julia ›

Do it :)

Du är ju grym!!

(Har alltid varit min hemliga dröm också....)

Datum: 2010-01-05 Tid: 18:27:11
pella ›

Hej såg du går i valet och kvalet och jag säger bara så här kööööör för det gjorde jag och ångrar mej inte en sekund det är så skoj! Man utvecklas för varje kund man har blir man mer och mer säker och speciellt när man får positiv feedback :) Du gör ju skitfina naglar redan (har ju följt din blogg) och du har redan blivit duuuuuktig :) jag tycker det är svårt med opeket det är min huvudbry och sen göra dem tunna ändå men som sagt öva öva öva får jag göra :) något tips? vilken vita använder du?



HOppas du får lite mer push nu för de e inte så svårt och krångligt och kundunderlag de får man så småningom just nu kombinerar jag säljare på Åhlens och naglar så jag och chefen och hans assistent har löst schemat så de e bra för både Åhlens och mej :) det är jag glad för att han ställde upp på gäller ha en snäll chef :)

LYcka till kramar pella

Datum: 2010-01-24 Tid: 08:14:43 BLOGG: http://jevalia.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!