Vinnare

   PUBLICERAT 2010-02-10 › KLOCKAN 22:33:35
    KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer
Jag har vunnit en tävling på jobbet, roligt! Lite stolt är jag allt ;) Vann båda två "momenten" gjorde jag också så nu får jag välja 2 valfria produkter från Clinique! Perfekt eftersom att jag har börjat använda deras hudvård nu. Deras 3 - steg är super bra, men kom ihåg att välja rätt produkter för din hudtyp.



Karolina ›

Hudvård som är de svåraste att välja. Jag har problemet att ha extremt fethy och på samma gång är jag känslig. Åh sist jag var in till en butik då tyckte dom att jag hade kombineradhy, hade bara en ovanligt dålighy dag då och var torr som 17 pga väder, så de är jätte svårt att hitta rätt...

Datum: 2010-02-11 Tid: 01:05:34 BLOGG: http://viktkampen.blogg.se/
Sofia ›

Ja det kan vara lite knepigt! Vi i Kicks butikerna i örebro och Karlskoga har en representant ( hudvårdterapeft) från Clinique ute då och då där man får en gratis mini rådgivning. Hon är jätte duktig. Clinique har bra produtker, inte jätte jätte dyra men de ligger såklart högre i pris än tex Nivea,Loreal. Men det är de värt för att få en bra hud:) Bara att ringa till butikerna och kolla vilka datum hon är där.

Datum: 2010-02-11 Tid: 07:43:04 BLOGG: http://sofaja.blogg.se/
pella ›

hej :) kul du vann produkter hihi vad var det för tävling? vi har med tävlingar :) vad har du valt för namn på företaget? nyfiken :) jag har total idetorka inget känns bra på namnfronten :( kram pella

Datum: 2010-02-11 Tid: 07:56:35 BLOGG: http://jevalia.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!