Tummen upp för Startcentrum i Örebro

   PUBLICERAT 2010-02-09 › KLOCKAN 10:08:14
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Har suttit och varit såå frustrerad nu när jag skulle registrera mitt företag. Ringt skatteverket som inte hjälpte till med NÅTT ( + att han lätt skit sur och dryg ), var inne på Verksams sida och fattade inte mycket, ringde till dem och fick ingen direkt hjälp där heller. Sedan kom jag ( eller Fia ) på att jag såklart ska ringa Start Centrum här iÖörebro som alltid är hur schyssta som helst. Vi var där flera gånger på gymnasiet på våran småföretagande lektion. Så det gjorde jag, och nu har allt ordnat upp sig. Ska ha möte med dem på fredag och då vet jag att jag kommer få all hjälp jag behöver, nu är jag lugn. Tur att det finns sånna ställen (;








DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!