Snart EGET

   PUBLICERAT 2010-02-11 › KLOCKAN 18:20:53
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Åh har kommit på en helt bra idee till företaget! :D Vet att det är massa tjat om det nu men det är bara för att det börjar närma sig (; Blir sur på att man inte längre få ha gatu/trottoarpratare här i Örebro..Så himla bra sätt att få fram reklam på..menmen.

Måste börja inreda mitt lilla rum på salongen med. Tror jag ska ha vitt,rosa och svart. Lite tjejigt och gulligt, antar att det är mest tjejer som kommer hänga där.


Kanske dessa färgskalor som bilden visar? Eller ska jag ha mer pastelfärger typ pastell rosa, turkos osv. Väggarna är vita och golvet svart/grått. Vad tycker ni, kom gärna med förslag!


Bild:google.se





DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!