Nervös för provet

   PUBLICERAT 2010-02-20 › KLOCKAN 23:12:20
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Är lite stressad. Skulle egentligen ha flyttat möbler idag men eftersom det är snökaos i Örebro fick vi skjuta fram det. Så nu måste jag försöka flytta allt, städa och slänga saker i veckan. (I våran lägenhet) Plus att jag måste rå plugga innan Onsdag eftersom jag har nagelprovet då. Men det löser sig. Får försöka att plugga så mycket som möjligt imorgon.



Katti ›

Hello =) Nää nu börjar jag känna mig nervös har inte hunnit plugga så mkt som jag egentligen skulle vilja.Får väl plugga ihjäl mig framtills onsdag. Känner du dig redo? Kram

Datum: 2010-02-21 Tid: 01:10:49 BLOGG: http://mclean.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!