Makeupstore

   PUBLICERAT 2010-02-21 › KLOCKAN 11:56:26
    KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer
Innan jag började jobba på Kicks använde jag nästan bara produkter från Makeupstores sortiment. Sen blev det att man testade massa andra märken på jobbet och nu har jag nästan ingenting av Makeupstore. Men jag tycker fortfarande att de har grymt bra produkter till ett bra pris så jag ska nog faktikst ta och införskaffa mig några favoriter igen. Denna foundation (liquid) är jätte bra och kostar 245 :-  De har även borstar med bra kvalitet till billigt pris. Tex puderborste med äkta hår för 225:- Så om ni vill ha jättebra produkter men inte betala en hel förmögenhet tycker jag att ni ska kolla in Makeupstores sortiment. I Örebro finns det i deras egen butik på Stallbacken och på Kicks i Marieberg. (Ej i stan.)



Annica ›

Jag gillar oxå MS´s produkterm, men på senare år så får jag bara utslag av deras smink :-(

Vad går du för nagelutbildning? nyfiken

Datum: 2010-02-21 Tid: 18:36:44 BLOGG: http://nageloasen.blogg.se/
Katti ›

Ja det är just därför jag är nervös för att jag vet hur mkt det var :p..Nej bara på slutet resultatet, Karin kom bara in några gånger för att kolla läget =)

Datum: 2010-02-21 Tid: 20:40:39 BLOGG: http://mclean.blogg.se/
Katti ›

Förlåt :p..Plugga på det vi gick igenom i skolan, gå igenom pärmen och läs på om produkterna..Aa precis haha. Yes det gör vi. Kram

Datum: 2010-02-22 Tid: 15:53:43 BLOGG: http://mclean.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!