Kalas Kalas

   PUBLICERAT 2010-02-06 › KLOCKAN 08:52:56
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer

Dags att göra iordning sig snart, början jobba kl 10. Tur att jag sminkar mig på 10 min (;

Ikväll ska jag på kalas hos mina kusiner, ska bli skoj. Träffa Jenny som har bosatt sig i sälen ( igen ) men nu är hemma i Örebro ♥



keit ›

Sv: Det är inte så svårt som folk tror. Jag hade grunderna för jag fick en utbildning gratis när jag satt i styrelsen för mitt förra jobb via facket. Så där hade jag tur men annars finns det utbildningar. Björn lunden har också bra material som är lätt att förstå. Men bokföring är nåt man ska göra kontunerligt så man inte får en höööög av papper då får man bara ont i huvudet :-) Jobbar du nu med naglar ? kram kram

Datum: 2010-02-07 Tid: 10:16:34 BLOGG: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!