Fredagkväll och kickar

   PUBLICERAT 2010-02-19 › KLOCKAN 20:56:34
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Fredagkväll och jag gör ingenting. Lite tråkigt har jag men det gör faktistkt inte så mycket för jag är såå trött, tror jag skulle kunna gå och lägga mig nu snart faktiskt. Vad gör ni ikväll?

Jag har jobbat hela dagen + ett frukostmöte med Lancome på morgonen vilket alltid är trevligt!! (; Fått kolla på en del nyheter och såklart blir man kär i allting. (Speciellt en slimingcreme som kommer  v.13, håll ögonen öppna) Efter jobbet tog jag en mysig fika med Linda på BaraVara. Är inte en sådan person som fikar ute ofta som vissa gör men det är mysigt när man väl gör det.

Nu ska jag iallafall lägga över saker till den nya väskan. Mitt fredagsnöje då ;) Jag älskar när man har köpt en ny väska eller ny kalender ect. De är så rena och man anstränger sig verkligen för att hålla dem fina inuti till en början, haha. Får en liten kick av det. Har ni några liknande saker som ni känner att ni får "kickar"/njuter av?

Märkte igår när vi packade att jag blev helt glad/nöjd när jag packade upp alla kartoner på vinden. Vände och vred på alla så att de passa perfekt ihop och tog så lite plats som möjligt utan att det blev tomrum i mellan ( typ som Tetris spelet ;) Så fort jag fick ihop det så att kartongerna passade perfekt blev jag helt nöjd och fick som en kick, haha.

En till sak jag får en kick av är att klämma ut pormaskar (inte finnar!). Särskilt på andra, äkligt va?


En suddig bild från jobbet.


pella ›

hej :) visst e de underbart när man får ordning o reda överallt skåp garderober källare osv de får jag verkligen en kick av jag har svarta skokartonger i skåpen till allt möjligt hihi men ordning sätter en lapp utanpå aj lajk hittar direkt (sen förfaller det ju tyvärr ibland) jag gillar med klämma pormaskar hihi när jag ser nån som har en stooor vill ja bara dit bara den hihi helt sjuk man e då eller hur hahahaha



ska på lancome i malmö på tisdag :):) vem har du som kontakt där? ansvarar du för något märke bara du? kram

Datum: 2010-02-20 Tid: 07:43:38 BLOGG: http://jevalia.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!