En torsdag med vackert väder

   PUBLICERAT 2010-02-11 › KLOCKAN 12:03:40
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Har fått tid på vårdcentralen nu, har inte fått kissa på 2 timmar! Kniiiip..(; Jag hoppas verkligen att jag får pencillin nu så att man blir frisk. Jaja nog om detta trista ämne.

Vad ska ni alla göra på alla ♥ - dag ? Både min pappa och min mormor fyller på just denna dag så vi brukar alltid fira dem då. Så det blir alltid extra mysig alla hjärtans dag med alla man hjärtar, inte bara sin partner (: Jag och Patric ska iallafall ha vårat lilla mys tillsammans imorgon. Lite middag pratade vi om nyss. Jag tycker inte att man behöver överdriva, man ska ju visa kärlek varje dag. Men det kan vara kul med något litet extra ibland, sånt blir man ju glad av :)





W I C T O R I A ›

Alla hjärtans dag är lite överskattat, men en mysig dag endå :) Bara man får vara med den/dom man älskar så blir man glad liksom :)



sv; haha, sadist?! :'D

Datum: 2010-02-11 Tid: 12:08:16 BLOGG: http://wictoriawester.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!