Eleven.se

   PUBLICERAT 2010-02-17 › KLOCKAN 22:23:23
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer
Beställde lite från Eleven.se igår eftermiddag och redan idag fick jag hem det! Det kallar jag snabb leverans! Det blev lite Too Faced produkter, jag älskar verkligen Too Faced produkter. Allt jag testat av dem har varit sååå bra!! Det blir måste ha produkter direkt, de håller verkligen vad de lovar. Denna gång blev det ett matt solpuder med chokladdoft, min favorit brunutansol och samma brunutansol fast till ansiktet. Längtar tills jag får testa dem ;) Förstår inte mig på dem som köper något nytt sedan väntar tills det blir dags att använda dem. Jag vill testa på en gång!

Tips: 10 % rabatt på hela ordern på Eleven.se just nu med koden SEB1 och gratis frakt om man handlar över 600 :-


Pella ›

Hur hittade du utsugen då? Jag har letat å letat hittat några men vet inte fanns de bild på det? Jaaaa de e långt till vmo hålan :):) kul att hittat dej jag har ju inte haft företag själv länge heller :):) kram pella

Datum: 2010-02-18 Tid: 07:35:14 BLOGG: http://jevalia.blogg.se/
pella ›

Japp på en frisersalong med hudvård fotvård massage och jag naglar hihi jättekul e de när de e så blandat :):) jag är där en dag i veckan just nu måndagar men blir nog onsdagar ena veckan tror jag. Jag måste komma på namn med men de e verkligen ideeetorka usch vad svårt! Kul du med jobbar inom samma kedja som jag plus du har nagelftg kul hihi kram ps be henne maila bilder o pris till min mail kram

Datum: 2010-02-18 Tid: 09:05:53 BLOGG: http://jevalia.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!