Day of beauty

   PUBLICERAT 2010-02-18 › KLOCKAN 10:28:32
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer

Har bestämt mig för att nästa gång jag är ledig ta en riktig skönhetsdag! Ska gå igenom allt från topp till tå! Kommer att ha ett berg med produkter ;) Ska bara ta det lungt och fixa med mig själv, stressa ner för jag är ganska stressad över mycket just nu. (Prov, företaget, jobb)

Jag kommer också att börja äta på ett annat sätt from idag. Ska försöka äta sånt som är bra för kroppen, mycket kommer ju inifrån. Har tex jätte extremt torr hud just nu så ska försöka äta sånt som ger huden massa fukt. Vill ni att jag ska visa/skriva om det i bloggen eller är det tråkigt att läsa sånt?



Sara ›

Nej klart du ska skriva om sånt :D allt du skriver är intressant

Datum: 2010-02-18 Tid: 21:11:33



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!