Välj Tassa Rätt

   PUBLICERAT 2010-04-27 › KLOCKAN 18:57:35
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer

 Jag är seg och trött just nu men ska iväg för att äta och kolla Desperate hos Ida med tjejerna. Det var sista gången på valpkursen idag. Först tänkte jag nästan strunta i att gå för att jag var så seg men sen gjorde jag det ändå, vilket jag inte ångrar! Det har varit så himla mysigt stämmning i våran grupp och vår instruktör är super bra. Om ni har eller ska skaffa hund måste ni gå på Tassa Rätt (gulligt namn också!). De är så himla bra där! Ska börja på mer kurser så fort ekonomin tillåter. Walter var så duktig idag med så jag är en stolt matte ♥



keit ›

Tassa rätt snyggt .-) Önskar dig en trevlig valborg kram kram

Datum: 2010-04-30 Tid: 10:17:06 BLOGG: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!