Tävling

   PUBLICERAT 2010-04-16 › KLOCKAN 16:31:34
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer

Nu när jag äntligen har öppnat min salong tänkte jag fira med en liten tävling ;) Du vinner ett nytt set naglar hos mig på salongen! Fransk,färg,glitter eller naturella. Du väljer själv :)





Regler

Du ska bo i Örebro (eller ha möjlighet att ta dig dit om du inte bor där) då naglarna kommer att utföras på min salong som ligger i Örebro.

Om du har en blogg ska du länka till salongens hemsida www.salongthisnthat.se och skriva om tävlingen i ett inlägg.

Skriv en motivering till varför just du vill vinna.

Lycka till :)




keit ›

Vilken jätte fin hemsida du fått .-) Kul

Datum: 2010-04-20 Tid: 12:58:39 BLOGG: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!