Pink lady

   PUBLICERAT 2010-04-28 › KLOCKAN 20:08:09
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer

Skulle gärna ha kollat på Efterlyst ikväll (det handlar om alla hemska våldtäckter här i Örebro, fy!) men eftersom min söta lilla vovve valde att äta upp tv kabeln så blir det inget av med det ;)

Istället ligger jag och planerar lite för min lilla salong. Jag ska nog göra om lite tror jag..just nu har jag ljusgrönt och vitt vilket är fint och fräscht men jag är ju en rosa tjej trots allt. Så jag måste nog byta ut det gröna till rosa! Snart blir det kanske kurs i ögonfransförlängning också, hoppas det.

www.salongthisnthat.se



Heidi, die Nagelhexe ›

hej Pink Lady



du kan väl ha grönt ändå och smycka med rosa?

kramiz

Datum: 2010-04-30 Tid: 09:42:37 BLOGG: http://nagelhexe.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!