Id bare mineral foundation

   PUBLICERAT 2010-04-12 › KLOCKAN 10:16:38
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Jag har ju testat Id:s foundation ett par dagar nu så tänkte att jag skulle skriva lite vad jag tycker om den.

+
Det blir en jätte fin yta som ser naturlig ut och behåller lystern i huden. Täcker bra. Jag blir ej torr av den trots att jag har en torr hy. Det känns fräscht att ha på sig Id:s makeup eftersom att den är "bra" för huden.

-
Lite trixigt att jobba med ett löst puder, blir ju lätt puder lite överallt. Mot slutet av dagen känner jag mig lite glansig/osminkad. Tycker alltså inte att den sitter super bra men helt ok. Dyr eftersom att man helst ska ha deras egna borste till.


Inte så skarp bild men här har jag på mig Id:s foundation och rouge iallafall.



keit ›

Usch jag är så värdelös på smink. .-( Hittar jag ett puder då kör jag med den tills den går ut i sortimentet ha ha ha...

Datum: 2010-04-14 Tid: 08:05:37 BLOGG: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!