Bitterljuva

   PUBLICERAT 2010-04-05 › KLOCKAN 12:41:05
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
När Anna Anka listar sina hälsotips i olika tidningar känner jag att jag bara vill göra raka motsatsen till vad hon gör. Jag tycker rent ut sagt att hon ser förjävlig ut. Jag tycker att hon ser ut som en man..både i ansikte och kropp. Jaja, smaken är ju som baken. Hon verkar ju själv vara nöjd och det är ju det viktigaste! Så är det! Känner mig bara lite bitter idag så var tvungen att kasta lite skit på någon.

Vad ska man göra denna dag? Hade planerat en skön promenad ute i solen och njuta av att våren äntligen är här..men så blev det ju inte eftersom att vårt vackra landskap var täckt av snö när jag vaknade.

Kanske borde städa ut garderoben? Packa fram alla vinterkläder igen kanske..Bitterhet igen. Nej, i veckan ska det bli 15 grader varmt så vi håller hoppet uppe, visst?






DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!