Tips

   PUBLICERAT 2009-09-16 › KLOCKAN 22:06:02
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Jag älskar ju som sagt att testa olika produkter och det blir ganska mycket i och med att man jobbar i en perfekt butik för detta (: Här är några av mina favoriter.

Shampoo/ Balsam: Använder just nu Kerastase ( den oranga serien) och det är jättebra! Joico kpak och Redken Extreme är också superbra.
Hårinpackning: Kerastase (orange ) och Joico Kpak är kanon! De funkar verkligen!
Värmeskyddande: Joico kpak
Hårspray: Wellas turkosa, klassiker från frisörskolan.

Duschcreme: Biotherms Lait Corporel är den bästa jag testat, perfekt för torr hud.
Bodyscrub: Clarins.
Bodylotion: Biotherms baume corps.
Brunutansol: Lancome selftan milk. Tancan är superbra om man vill ha en spray.

Ansiktsrengöring: Lancome rengörinsmjöl för torrhy, bästa.
Ansiktscreme: Lancome hydrazen, en lugnande och fuktgivande serie, älskar den.
Serum: Lancome hydrazen

Foundation: Kanebo
Löspuder: Kanebo
Rouge: Använder just nu ett från Nouba det funkar bra och är fin färg.
Solpuder: Även där ett från Nouba som är bra. Diors matta solpuder är också jättejätte bra.
Läppglans: Det bästa läppglanset jag testat ( som sitter bäst )är faktiskt Lypsyls nya gloss i tub. Tillochmed bättre än alla dyra enligt mig.








DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!