Torsdag, andra veckan i skolan.

   PUBLICERAT 2009-09-11 › KLOCKAN 08:13:33
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Idag har vi gjort vårat första set naglar! Det var ganska så svårt men jag påbörjade på en hand till innan hemgång och den kändes redan lite lättare. Detta ska gå att lära sig! (: Imorgon ska vi fortsätta lite med handen och även testa lite på varandra för att se hur det är att lägga på en riktig nagel. På måndag börjar vi öva på riktiga modeller. Har några kompisar som ska komma och resten är modeller som tagit kontakt med oss genom en annons vi satt ut. Alla andra har bara modeller de känner men för oss som inte är från stan blir det svårt att få tag i folk. Jag skulle också bara vilja göra på folk jag känner bara för att det känns som att man kan koncentrera sig mer då och inte bara tänka på att det ska bli snyggt ( vilket man ju vill att det ska bli ändå, men ni fattar! ) Men det ska nog gå bra ändå, är ju van att ha mycket kundkontakt iallafall så det är ju ett plus.

Efter skolan möte vi upp Emma (+ Daniella ) och några av Evelinas kompisar. Sedan gick vi och fikade. Jag åt Budapestrulle. Gott!





DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!