Träning

   PUBLICERAT 2009-09-26 › KLOCKAN 22:53:39
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Jag längtar verkligen efter att komma hem och börja träna på allvar! Som jag skrivit tidigare vet jag inte vilket gym jag ska välja nu när jag ska förnya mitt kort! Men det lutar åt Friskis&Svettis eller Njoy. Fördelen med F&S är att Elin tränar där och vi har tränat ihop tidigare vilket funkar väldigt bra, alltid kul med en träningskompis man kan peppa med. Sen är det ju också roligt att de har så mycket pass. Nackdelen är dock att jag inte är så förtjust i F&S gymdel..och det är ju mycket där jag kommer att hålla till. NJoys gym har jag aldrig testat men det verkar bra och de har ju också en del pass. Nackdelen där är att det är lite dyrare. Avståndsmässigt är de nästan grannar ( snart ialf eftersom Njoy ska flytta ) så där spelar det ingen roll. Hmm svårt val (;

I vilket fall som helst ska det bli skönt att komma igång, jag mår så mycket bättre både psykiskt och fysiskt :)


emma ›

friskis! ;D

Datum: 2009-09-27 Tid: 14:03:14 BLOGG: http://beautyisourduty.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!