Tipptapptipptapp

   PUBLICERAT 2009-09-08 › KLOCKAN 18:57:51
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer
Idag har vi som sagt jobbat på med tipparna. Idag gick det mycket bättre än igår och man var mycket snabbare och säkrare! (: Jag börjar få ihop lite modeller till vecka 38, 39 men behöver fortfarande fler, så om någon vill, hör av er!

Imorgon ska vi få testa på den omtalade Åke..(se nedan)Spännande (;


Tippar,tippar,tippar


Härda,härda,härda


ÅKE, robothanden


BLONDYS ›

Jo, jag kan tänka mig att det kan va så som du säger, att köper man det lockiga kan det nog se bångstyrt ut osv, kanske bäst och köpa rakt :)



du har en fin blogg :)

Datum: 2009-09-08 Tid: 19:46:23 BLOGG: http://wictoriawester.blogg,se
Michaela ›

Hejsan :)

Behöver du fortfarande modeller? Jag skulle kunna tänka mig vara modell om det var i Sthlm det var.



Hör gärna av dig!

/Michaela, [email protected]

Datum: 2009-09-16 Tid: 01:10:50 BLOGG: http://michaeelaa.webblogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!