Tancan

   PUBLICERAT 2009-09-25 › KLOCKAN 19:36:24
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Tancan är en färgad vätska som sprayas på kroppen. Man får väldigt mycket färg direkt men man sköljer sedan av överflödet och får då en bränna som inte är lika stark. Jag har dock använt den utan att skölja av den de gånger jag vill ha riktigt mycket färg. Pris : ca 249:-

+ Lätt att få jämn. Ser ut som en äkta bränna. Luktar inte mycket. Snabb färg.

- Kan vara svårt att spraya själv men det brukar oftast gå bra! Brukar dock bli jämnast om någon annan sprayar pga att man kan spraya ifrån längre avstånd. Räkna med att skrubba duschen/ badrummet efter en behandling..

Finns bla på Elevens.se i Örebro vet jag att den finns att köpa på FACE/skönhetskompaniet på Köpmangatan.


Bild: Eleven.se





DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!