Snart sovdags

   PUBLICERAT 2009-09-07 › KLOCKAN 21:46:07
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Vi har varit på Willys och handlar lite. Till kvällsmat fick vi Eves egengjorda carbonara! Mmmm..vill ha mer nu när jag tänker på den! (:

Ikväll har vi städat på vårat "rum",haha. Vi har inte packat upp nåt ur väskorna innan så på morgonen har det blivit att vi bara slängt upp alla kläder som vi sedan inte tagit reda på. Men nu så har vi gjort det (: Ordning och reda.

Just nu ligger jag och halv kollar på you,me & dupree. Men snart ska vi sova. Behöver vila hjärnan lite efter allt pill i skolan idag. Vi kommer antagligen drömma om vit gele inatt som våran lärare sa. (: Haha efter första skoldagen drömde jag ju att en kille hotade mig med en nagelklippare.






DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!