Skala banan

   PUBLICERAT 2009-09-15 › KLOCKAN 17:29:54
    KOMMENTERA INLÄGGET 4 st kommentarer
På pressbyrån vid skolan verkar de köra stenhårt på merförsäljning, Varje ( och då menar jag varje ) gång vi har handlat där , vilket har blivit ett antal gånger, har det gått till såhär:

Tjejen i kassan : Var det bra så
Jag: Ja tack
Tjejen i kassan: Så du vill inte ha nåt mer?
Jag: Nej tack.
Tjejen i kassan. Du vill inte ha en banan ?

Vafan..haha!! När hon frågade idag började jag tillochmed skratta för de är så roligt. Om jag vill ha en banan så köper jag väl en banan och varför frågar de hela tiden om man vill köpa just en banan!


sara ›

hahaha. ÅHH ja vet ! jag var inne på shell och köpte ett äpple så säger han i kassan varför inte ta 3 frukter istället? (bättre pris) haha, om man är sugen på 1 frukt vill man väl inte äta hela 3 stycken. vafan ha

Datum: 2009-09-15 Tid: 19:44:23
Karin ›

Låt mig gissa..det var Pressbyrån i solnas Tunnelnbana...ha ha HON ÄR GALEN..:)

Datum: 2009-09-15 Tid: 21:39:28 BLOGG: http://lightelegance.blogg.se/
mia ›

jo det ska jag tala o´m för dig.. har tyvärr jobbat på pressbyrån i 11 år och om vi inte merförsäljer med orden ngt annat lr ska du ha bulle till kaffet så kan vi bli av med jobbet.. så allt skit kommer som alltid högre upp.. kan lova dig att det är inte många som gillar det ... tänk dig själv att stå på ett stort ställe du själv har kanske runt 1500 kunder lr mer om dagen du böjar jobba kl 0600-1500 och ska säga nån ting annat.. tändare till ciggen .. bulle till kaffet.. banan till ramlösa osv.. hahahah

Datum: 2009-09-15 Tid: 22:33:08
Sofia ›

Svar mia: haha ja jag förstår, jobbar själv i butik så vet hur det är med merförsäljning, inte så kul alla gånger:) Det var bara så roligt att de alltid vill att man ska köpa en banan vad man än handlar :)

Datum: 2009-09-16 Tid: 08:34:03



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!