Sista modelldagen

   PUBLICERAT 2009-09-25 › KLOCKAN 18:53:58
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer

Ja hörrni, utbildningen börjar lida mot sitt slut! Idag hade vi våra sista modeller! Nu på måndag blir det dekorationsdag och sedan är det klart. Men slutprovet sker först om 1-2 månader så tills dess hoppas jag på att så många som möjligt bokar in sig hos mig i Örebro så att jag kan öva inför det! ( 200:- ) (; Bara att höra av sig.

Kommer sakna detta jätte mycket med både skolan, Eve och Stockholm. Men på samma gång ska det självklart bli otroligt skön att komma hem till familj,pojkvän och sitt eget. Ser även fram emot att sitta och pyssla med naglar massa på egen hand! Kanske förverkliga lite dekorationsideer osv.

Ifall någon/några funderar på att gå denna utbildning så får ni jätte gärna ställa frågor! Antingen här i kommentarfältet eller via min kontaktlänk ( mail )

Dagens:


Före


Efter



Sophia ›

Vad duktig du är. Håller på med min utbildning nu till nagelteknolog. Kul att se bilder från andras utbildningar :) Hur fort gör du naglar på nu?

Datum: 2009-11-26 Tid: 21:00:41 BLOGG: http://phialia.devote.se



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!