Naglar,naglar,naglar

   PUBLICERAT 2009-09-12 › KLOCKAN 00:14:12
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Vi gjorde vårt första set naglar idag. ( eller ja, igår för att vara exakt men. ) Jag blev nöjd faktiskt. För att vara första gången på en riktig hand blev det helt ok. (: Evelina gjorde på mig också och det blev så fint. Vi hann dock  bara göra varsin hand så imorgon ska jag försöka att knopa ihop den andra handen på mig själv. Det är ju övning det också (:

Ska lägga upp en bild sen även om man inte kan se så bra, blir ju inte den bästa skärpan med mobilkamera direkt! Nästa tekniskapryl på önskelistan är en kamera som tar riktigt bra närbilder. Det behövs väl antagligen en systemkamera men tycker att de verkar så klumpiga att ha med sig. Har hört att det finns något mellanting mellan digital och system?





DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!