Mitt första set

   PUBLICERAT 2009-09-15 › KLOCKAN 17:46:59
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer




Det första setet naglar som jag gjorde på en riktig hand. ( Eller ja, Evelina har gjort två av naglarna på sig själv för vi skulle öva på det ) Gjorda på Evelina som är nagelbitare :) Jag blev nöjd med resulatet för att vara första gången. Eller vad tycker ni? Jag ska lägga upp en bild på naglarna som jag gjorde på Hanna igår också.


Caroline ›

Hej. såg att du är elev hos Karin. Hon är för härlig. Jag praktiserade där för 4-5 år sen när jag gick i 9an, älskar stället.

Läste även hos henne att du söker modeller. Jag kan tänka mig att ställa upp om du fortfarande behöver. Jag bor nära salongen och har just nu ett väldigt bra schema i skolan vilket gör att jag har mycket ledig tid. Jag har även varit modell för elever tidigare så vet hur allting fungerar :)

Så det är bara höra av dig om du fortfarande behöver! Kram!

Datum: 2009-09-15 Tid: 22:31:07 BLOGG: http://svanemar.blogg.se/
Heidi. die Nagelhexe ›

Hej vad duktig du är! Du kommer att längta till den dagen ni har dekorationer.

Lycka tillkramizar från en som har gått utbildningen

Datum: 2009-09-16 Tid: 07:10:59 BLOGG: http://nagelhexe.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!