Id:s brunutansol

   PUBLICERAT 2009-09-27 › KLOCKAN 11:46:39
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Jag har en hel liten samling av brunutansol förpackningar här hemma. Det är många som inte blivit tömda och många nya som har köpts. Idag fick jag för mig att jag skulle ge alla en ny chans och använda slut på varenda flaska, inte på en gång naturligtvis. Och om jag nu känner att jag absolut inte kan använda dem så ger jag helt enkelt bort dem. Trött på att ha proppfylla lådor med saker jag inte använder + att det ger mig dåligt samvete.

Så idag har jag smörjt in mig med Id self tan. Men näää, det funkar bara inte! Den ger faktikst grymt snygg brun nyans men arbetet med den..För de första är den ungefär som en lera i konsistensen vilket gör den svår att smörja ut, man får bruna fläckar överallt som går bort i duschen men de är jobbigt om man inte kan gå ut utan att skölja av sig överflödet. Jag struntade också i att ta på mig handskar som jag annars alltid har så nu är jag helt svart om händerna. ( den är svart i färgen inte orange som andra bus .) Vi får se om jag sparar den eller ger bort den när jag använt den några dagar (:

Här har jag "på mig" den. Och jag är kritvit annars så visst ger den bra färg.





DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!