Tänkvärt

   PUBLICERAT 2009-10-25 › KLOCKAN 22:31:53
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Idag har jag varit i kyrkan vilket man inte är jätte ofta. Senast man var på en vanlig högmässa var nog under konfirmationen. Idag var det en helt otroligt bra predikan, om något som alla borde lyssna på. Kan inte komma ihåg allt och skriva ner ord för ord men det handlade om att man inte ska lägga för stor vikt vid materiela ting utan istället vid sina nära och kära. Och det, tror jag är något som alla kan behöva en liten tänkteställare om då och då. Tycker ni inte?

Något liknande detta sa prästen under sin predikan:
Ge din kärlek till personer och låt aldrig pengar eller sådant som kan köpas för pengar ta över ditt hjärta.


Carolina Nilsson ›

Så sant så sant!!



Tänkte passa på att höra med dig hur du finansierade din utbildning(nagelterapeut)?Om du tog lån,vart tog du lån då ?

Jag är helt inne på att gå den utbildningen nästa år om det finns plats men jag måste ju hitta pengarna först bara.

Vore tacksam om du vill maila mig.

Ha en bra dag!

Mvh Carolina

Datum: 2009-10-26 Tid: 11:46:11



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!