Söndag

   PUBLICERAT 2009-10-04 › KLOCKAN 09:47:05
    KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer
Det är så roligt att logga in på bloggen och se massa hjälpande kommentarer! Tack till er.

Det känns som att jag har börjat kliva ur den bubbla jag levt i ett tag. Idag ska jag gå på Ösk match som Patric har fixat sitt platser till. Tror det blir varmaste vinter jackan då,brrr..





Sorg är livslång. Men på sikt kan sorgen tillföras ljusa minnen och man kan glädjas överden tid man fick tillsammans. Det handlar om att ta med sig och gå vidare - inte att glömma.


Anonym ›

sorgen är livslång men man lär sej leva med den. Sorgen tar olika skepnader beroende på hur man själv mår och var man befinner sej i livet..... Men den finns där och saknaden kan vara enorm ibland & hålet i hjärtat större och öppnare andra dagar mer stängt men de finns där.... mamma rip miss you (vet inte vad för sorg du går genom men de blir lättare) ha en bra dag kram pella

Datum: 2009-10-04 Tid: 09:54:46 BLOGG: http://jevalia.blogg.se/
annica ›

Sv: tack så mkt :)

Datum: 2009-10-04 Tid: 13:48:34 BLOGG: http://annnicamuller.blogg.se/
Jennifer ›

hej



jag undrar hur mycket kursen kostade för dig +? vill gärna gå nagel kurs i sthlm



skriv gärna till min mail



mvh jennifer

Datum: 2009-10-05 Tid: 16:23:50



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!