Naglar såklart

   PUBLICERAT 2009-10-06 › KLOCKAN 01:25:26
    KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer
Dagen började med att vi lämnade våran bil på lagning och fick en härlig morgonpromenad hem (: Har också hunnit med att varit på en salong där jag ev kommer att hyra plats. De verkade trevliga iallafall, det hänger mer på mig vad jag känner att jag ska göra just nu. Så svårt..Håller bara på att svimma just nu av att huvudet är så fullt.


Idag har jag fresten gjort naglar på både Sara och Jeanethe.



Nagelbitarnaglar var det här innan! Mobilbild igen ;)


AnnLouise ›

Jätte fina naglar! Du kommer gå långt! :o)

Lycka till med allt!

Trevlig blogg oxå! ;o)

Mvh Ann-Louise!

Datum: 2009-10-06 Tid: 06:04:04 BLOGG: http://annesommar.blogg.se/
Karolina ›

Snyggt... Som ovanstående sa du kommer gå långt. Åh varför inte testa att hyra en plats och under tiden fundera på ditt egna.

Datum: 2009-10-06 Tid: 06:59:05 BLOGG: http://viktkampen.blogg.se/
Evelina ›

Jättefina :)

Datum: 2009-10-06 Tid: 21:20:17



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!