En underbar kväll..

   PUBLICERAT 2009-10-09 › KLOCKAN 02:04:49
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
..med tjejerna, som alltid med er! Kvällen började med bowling och fortsatte sedan med mat och krog på Harrys. (; Bästa vännerna. Kom hem för en stund sen, inte så jätte sent men skönt att man är ledig imorgon ändå!

Jag fattar inte att tjejer ska vara så dryga mot varandra. Nu pratar jag såklart inte om kompisar utan tjejer man inte känner. Borde man inte hålla ihop istället för att kasta sura blickar på varandra. Det tycker jag. Ni som håller på med sånt kommer få såååå mycket roligare om ni bryr er om det ni själva gör istället för att lägga ner tid på andra. Alltid stötter man några bittra tjejer ute på krogen, bläää. Men självklart finns det fina också :) Tur det.



Sara ›

Finisen :)

Kul att ni hade roligt i går!

Datum: 2009-10-09 Tid: 09:44:15



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!