Öla

   PUBLICERAT 2009-10-11 › KLOCKAN 13:06:07
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Ja ni, det blev några öl igår. Bläärk mår icke bra idag. ^^,

NÄR jag orkar ta mig upp i soffan måste det bli en lite fix känner jag. Dusch, hårfix, brun utan sol osv.. känner mig inte allt för fräsch idag. Sen skulle det ju vara uppfriskande med en promenad också men vi ska inte hoppas på för mycket. Fick sms av Emma med texten " Kebabpizza? " det tycker jag låter bra..problemet är bara att nu svara hon plötsligt inte så jag misstänker att hon har somnat. Elakt, trigga upp mig och få mig att bli sugen på pizza sedan bara somna ifrån allt (;

Förlåt för att jag har lite dåligt med bilder just nu, hittar inte min kamera sladd. Såklart.







DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!