Bio och träningstankar

   PUBLICERAT 2009-10-27 › KLOCKAN 22:17:12
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Idag har jag haft en mysig dag. Först inventerade jag på Marieberg från 07:00 - 10:00 sedan mötte jag upp min mamma och mina två bröderna för att kika runt lite i gallerian och äta någonstans. ( Det blev kina buffè, mums! ) Efter maten åkte jag och yngsta brodern in till stan för att gå på bio tillsammans med Patric. Vi såg filmen Upp ( Up). Den var verkligen super bra, sorglig ibland och jätte roligt ibland. Topp betyg får den av mig (;

Om jag åker tillbaka till stan imorgon ska jag försöka att ta mig till träningen..haha. Vill verkligen se mig själv som en tjej som springer på gymmet var och varannan dag så ska försöka få till det nu (; Man blir så glad och peppad varje gång man tränat, det är bara steget ut från dörren som är det svåra.








DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!