Valpen min tycker om att ha skoj

   PUBLICERAT 2009-11-09 › KLOCKAN 08:30:56
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Både Patric och jag är helt utmattade, haha. Man sover inte så bra på nätterna än eftersom att man vill ha lite koll på honom ( undermedvetet alltså. )Och inatt vägrade han sova vid klockan 3..sedan är det bara att gå upp igen runt sju. Idag ska jag iallafall ta hand om Walter hela dagen så att Patric får ägna sig lite åt andra saker. Han har ju passat honom varje dag sedan vi hämtade honom då jag har jobbat. Jag förstår verkligen att nyblivna föräldrar är allt annat än utvilade. Pust..

Tar gärna emot tips på vad man ska göra när valpen skäller eller biter på allt.



Karolina ›

Aktivera! Toa/hushållsrullar med godis i är en poppis sak och att skaffa bra tuggben är också bra.

Börja träna små trix. de är aldigr för tidigt att börja med vardagslydnad.

Datum: 2009-11-09 Tid: 10:58:58 BLOGG: http://viktkampen.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!