Ullared?

   PUBLICERAT 2009-11-16 › KLOCKAN 21:01:26
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Kollar på Ullared, haha. Tycker de är lite flummigt innehåll i den serien men ändå roligt att slö kolla på. Först filmar de inne i varhuset sedan filmas det helt plötsligt något kontakannons liknande hemma hos en av lagerarbetarna. Sedan den shoppingalna kvinnan i den campande familjen..jaa,haha.

Jag har varit där några gånger och ett antal gånger har jag svurit på att aldrig åka dit igen. Hetsade människor som kör på en med kundvagnen. Det bara lyser i ögonen på vissa. ( Typ som shoppingkvinna Rosemarie på tv ) Plus att man köper massa saker som är så bra att ha ( ja om man använder dem ja! (; ) Men jag kommer säkert åka dit igen ändå, lite roligt är det ju också (: Det har sin charm.

Vad tycker ni om Ullared?





DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!